Kun palvelut ovat sulkeutuneet irtisanomisen tai avoinna olevien laskujen vuoksi, saat aktivoitua ne uudelleen käyttöön seuraavilla ohjeilla:
1. Maksa kaikki avoinna olevat laskut
Ensimmäinen askel palvelun uudelleen aktivoinnissa on varmistaa, että kaikki avoinna olevat laskut on maksettu. Jos laskujen maksutavaksi on valittu verkkolasku ja sinulla ei ole sähköpostissa maksulinkkejä tallessa, saat ne asiakaspalvelusta.
2. Ota yhteyttä asiakaspalveluun
Kun olet maksanut avoinna olevat laskut, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Voit tehdä tämän seuraavasti:
- Lähetä sähköpostia asiakaspalveluun
- Lähetä lomake kotisivun kautta
Ilmoita asiakaspalvelulle yrityksesi tiedot ja kerro avointen laskujen olevan maksettu sekä halusi aktivoida palvelut uudelleen käyttöön.
Asiakaspalvelu tarkistaa maksusuoritusten saapumisen ja kaiken ollessa kunnossa auttaa sinua aktivoimaan palvelut takaisin käyttöön mahdollisimman nopeasti.